12 kwietnia 2010

TU i TERAZ

Mój pierwszy post! :-) Jeszcze nie wiem do końca jak wszystko działa, ale z czasem nauczę się wszystkiego!
Co mnie skłoniło żeby zacząć pisać bloga? Najprościej mówiąc - życie! Jest to pewna forma pamiętnika (chociaż nigdy takiego nie pisałam, bo uważałam, że jestem zbyt niecierpliwa i za mało systematyczna) i  poczułam potrzebę wygadania się. Może teraz wychodzi ze mnie ekshibicjonistyczna natura, ale jeśli każdy dzień przynosi coś nowego i zaskakuje zmianami, to chcę się nimi podzielić z innymi.
W przypływie impulsu i ostatnich wydarzeń, zdałam sobie sprawę jak ważna jest chwila. TU i TERAZ. Nic poza tym nie ma. Nie ma przeszłości ani przyszłości. Wszystko dzieje się teraz. Często nasze wspomnienia nas bolą, a zadane ciosy wciąż ranią, A nasze niezrealizowane plany doprowadzają do frustracji. Dlatego najważniejsza jest chwila obecna! Bierzmy ją w całej swej okazałości, z dobrymi i złymi emocjami.  Cieszmy się z tego, co nam przyniesie. Nigdy nie wiemy kiedy ta chwila się skończy, oby trwała ona jak najdłużej...

Pewnie moje następne posty będą dłuższe, bo mam tyle do opowiedzenia, jeszcze tyle się zdarzy!
A na razie wracam do upiększania mojego bloga. A może ktoś ma kilka przydatnych rad? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz